Hi everybody! This is my personal blog which selling beautiful scarves, clothes, kurung collection, kebayas, shoes and other collection. Browse around my collection until you find the right one for you. Besides selling product am also sharing news and everything with you so that you will be enjoyed and happy visiting my blog.

Thank you very much and God bless!

Enjoy shopping and happy browsing my dear!

introduction

Informative media brought to you by...CLICK HERE 1st before you move on

TURN TO YOUR OWN LANGUAGE

Friday, November 2, 2012

5 artis seiras Dato Siti Nurhaliza

Mungkin ramai yang nak tahu siapa artis seiras Siti Nurhaliza. Maklumlah Siti ni orang popular...apa saja pasal dia orang pasti nak tahu. Bertuahnya badan...dan artis yang disenaraikan sebagai iras Siti juga bukan calang-calang orang. Mereka juga mempunyai aura yang tersendiri. 


Sebelum tu, kita tengok dulu gambar hot Siti!


    








 Lepas ni boleh bandingkan...




1. Neelofa
Tak heran lah jika Neelofa menjadi pujaan ramai jejaka pada masa ini, lihat saja pada renungannya pasti ada yang tergoda. Dia persis Siti ketika zaman bujang Siti dahulu, kemana sahaja dia pergi pasti ramai jejaka yang tertarik dengan kelibatnya. Wajah comel, renungan mata, tulang pipi yang comel, rambut ikal menawan, bibir atas yang nipis daripada bibir bawah, susunan gigi dan senyuman manisnya sememangnya seiras Siti. Dia Siti versi gadis hot!

2. Fida Ibrahim








Fida dulu pernah memenangi pencarian Bintang Pantene dan ketika itu Fida dikatakan seiras Dato Siti. Cara bercakap juga seolah-olah bernada Siti. Mereka dikatakan mempunyai talian persaudaraan dan tak heranlah jika dia seiras Siti. Dia semakin menempa nama sebagai dramatis popular tanahair. Lihat pada pipi comel, renungan mata dan tingkah laku yang sopan. Dia versi Siti bertudung!

3. Rossa




Siapa yang tak kenal Rossa. Dia adalah artis Indonesia yang paling popular di Malaysia ketika ini. Memang dari dulu lagi beliau dikatakan seiras Siti. Dua-duanya punyai mata dan pipi yang comel. Dia versi Siti berbadan genit.

4. Zahnita Wilson





Zahnita Wilson pernah menjadi gadis Maybelline pada suatu ketika dulu dan pernah disatukan dengan Siti pada satu sessi fotografi dan juga dikatakan seiras Siti pada ketika itu. Beliau pernah menjadi heroin Yusri KRU dalam filem Kuliah Cinta dan berjaya menjadi peragawati yang dikenali sehingga kini dan masih menempa nama dalam bidang peragaan walaupun sudah mempunyai zuriat. Kecomelan wajahnya mengingatkan kita kepada Dato Siti. Dia versi Siti yang langsing.

5. Thalia 







Ketika drama Rosalinda popular di Malaysia pada satu ketika dulu, Siti Nurhaliza tidak terlepas daripada dikaitkan seiras artis telenovela Latin ini. Ketika itu, drama Rosalinda menduduki ranking tertinggi di sebuah televisyen swasta. Lihat pada renungan matanya, senyuman, bibir bawah yang tebal sememangnya persis Siti.  Siti versi barat.

Jom lihat sekali lagi gambar Siti yang hot! Sehingga kini Siti tetap menjadi pujaan ramai. Bertuahnya badan...






Sumber: Google images

3 comments:

Anonymous said...

Thanks a bunch for sharing this with all people you actually recognise what you're speaking about!
Bookmarked. Kindly additionally seek advice from my web site
=). We may have a hyperlink change arrangement between us

Visit my blog ... loans online

Anonymous said...

e cigarette, smokeless cigarettes, e cig reviews, electronic cigarettes reviews, electronic cigarettes, smokeless cigarettes

Anonymous said...

Yang gambar siti first and last tu macam Angelina Jolie skit2 XD

THE BEST ARTICLES YOU MUST READ

Most read news