Hi everybody! This is my personal blog which selling beautiful scarves, clothes, kurung collection, kebayas, shoes and other collection. Browse around my collection until you find the right one for you. Besides selling product am also sharing news and everything with you so that you will be enjoyed and happy visiting my blog.

Thank you very much and God bless!

Enjoy shopping and happy browsing my dear!

introduction

Informative media brought to you by...CLICK HERE 1st before you move on

TURN TO YOUR OWN LANGUAGE

Saturday, December 1, 2012

Malaysia vs Indonesia menang 2-0 (Piala AFF Suzuki)


Mereka adalah musuh tradisi dan Malaysia tidak harus tunduk kalah kepada mereka. Tapi kedua-dua pasukan menunjukan permainan yang sangat profesional dan semangat kesukanan yang sangat padu. Ini kerana sudah pasti kedua-dua negara mahu membuktikan siapakah yang layak digelar terbaik.  Dua gol dari pasukan Malaysia adalah pada minit ke-26 dan ke-29. 

Dan pujian juga seharusnya diberikan kepada Faizal Marlias penjaga gol Malaysia yang menggantikan Apek yang telah memberi 3 gol kepada Singapura pada perlawanan yang lalu.

Namun kelebihan terletak di tangan Malaysia kerana perlawanan diadakan di gelanggang sendiri. Para penyokong Harimau Malaya nampaknya sangat gembira dengan kejayaan ini. Sorakan penyokong Malaysia merupakan sorakan semangat kepada Harimau Malaysia. Semoga kita terus berada di puncak!!! Go Malaysia go!!!

Malaysia akan mara ke peringkat separuh akhir bertemu Thailand pada 9 Disember nanti. Pastikan kita terus  berdoa dan berdoa akan kejayaan pasukan negara kita. 

Tahniah Harimau Malaya! Buktikan anda semua adalah pasukan yang terbaik pada abad ini.

2 comments:

Anonymous said...

After looking at a handful of the blog posts on your web site, I seriously appreciate your technique of writing a
blog. I book marked it to my bookmark site list and will
be checking back soon. Please check out my web site too and let me know your opinion.


Feel free to surf to my page voyance par téléphone

Anonymous said...

It's appropriate time to make some plans for the long run and it is time to be happy. I have learn this put up and if I may I want to suggest you some interesting issues or tips. Maybe you could write subsequent articles regarding this article. I wish to learn even more things approximately it!

my web blog; meuble salle de bain

THE BEST ARTICLES YOU MUST READ

Most read news